Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 
 
 | Informacje o produkcie | 
 
 
 | Nr katalogowy | 
 
  606104435 
  | 
 
 
 | Rodzaj | 
 Strategiczne i ekonomiczne | 
 
 
 | Min. liczba graczy | 
 2 | 
 
 
 | Max. liczba graczy | 
 2 | 
 
 
 | Wersja językowa | 
 Polska | 
 
 
 | Wymagania wiekowe | 
 od 5 lat | 
 
 
 | Płeć | 
 Chłopcy 
 Dziewczynki | 
 
 
 | Produkt na baterie | 
 Tak | 
 
 
 | Baterie w zestawie | 
 Tak | 
 
 
 | Zasilanie | 
 Baterie/akumulatory AA | 
 
 
 | Oznaczenia | 
   |