-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Gra Ekipa rzeczownika. Nieprzypadkowa gra o przypadkach
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Cena przesyłki | 12 |
| Dostępność |
Mało
|
| Waga | 0.866 kg |
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5904915902686 |
Zamówienie telefoniczne: 602491014
| Zostaw telefon |
Nowoczesna edukacja w NK!
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: ZagrajZrozumZapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.
- POMOC DYDAKTYCZNA + GRA EDUKACYJNA
- 200 ELEMENTÓW
- 2 POZIOMY TRUDNOŚCI
- NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI
- PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
- DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI
- GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO
| Informacje o produkcie | |
| Nr katalogowy |
02686 |
| Rodzaj | Edukacyjne |
| Min. liczba graczy | 2 |
| Max. liczba graczy | 4 |
| Czas gry | 30 min |
| Wersja | Podstawa |
| Wersja językowa | Polska |
| Wymagania wiekowe | od 10 lat |
| Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
| Produkt na baterie | Nie |
| Baterie w zestawie | Nie |
| Zasilanie | Nie dotyczy |
| Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 20.5 x 25 x 4 cm |
| Oznaczenia | |